Subject: Täpsustavad küsimused- Liiklusmüra mõõtmised valitud asukohtades
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Wed, 18 Jun 2025 08:47:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ostumenetluse käigus on tulnud meile täpsustav küsimus, millele vastame
järgnevalt:

Küsimus: Kas need osa 4 punkt 13 lasteaedade mõõtmised on vaid päevasel
ajal 7-19, või on ka õhtune 19-23 ja öine 23-7?

Vastus: Lasteaedades on arvestatud, et mõõtmiste alguseks on kell seitse
hommikul ja mõõtmiste kestuseks vähemalt 12h ehk 07-19.

Täiendavalt juhime tähelepanu ostumenetluse kutses olevale veale:
Ostumenetluse alguses toodud asukohtade jaotuses on asukohad läinud
nihkesse. Ostumenetluse lisas 1 on toodud mõõtmisasukohtade õige jaotus.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128